Скасовано наказ ДПАУ про подання електронної податкової звітності
Документом скасовано наказ ДПАУ «Про подання електронної податкової звітності» від 17.10.2007 р. № 587, яким затверджено Інструкцію щодо підготовки і подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв'язку, Порядок вирішення спірних питань між ДПІ та Платником податків, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді, Типову форму договору про визнання електронних документів.
Як зазначено в преамбулі документа, скасування відбулося відповідно до норм постанови КМУ «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» від 28.12.92 р. № 731. Нагадаємо, що згідно з пунктом 2 зазначеної постанови міністерства, інші органи виконавчої влади зобов'язані не допускати випадків направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державну реєстрацію. Крім того, відповідно до пункту 2 Положення, затвердженого зазначеною постановою, державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян. Скасований наказ ДПАУ не пройшов державної реєстрації (не був зареєстрований у Мінюсті).
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 17 жовтня 2007 року N 587
Про подання електронної податкової звітності
Наказ скасовано
(згідно з наказом Державної податкової адміністрації України від 11 грудня 2007 року N 698)
Відповідно до норм Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис» та на виконання вимог Указів Президента України «Про план першочергових заходів у сфері інвестиційної діяльності», «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 грудня 2006 року «Про заходи щодо попередження і нейтралізації загроз національній безпеці, пов'язаних із нестабільністю правового регулювання відносин у сфері адміністрування податку на додану вартість», наказу ДПА України «Про запровадження електронної податкової звітності» стосовно вжиття заходів з метою спрощення процедури подання звітних документів платників податків та впровадження системи електронного контролю за обігом податку на додану вартість наказую:
1. Затвердити Інструкцію щодо підготовки і подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв'язку, додаток 1.
2. Затвердити Порядок вирішення спірних питань між ДПІ та Платником податків, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді, додаток 2.
3. Затвердити Типову форму договору про визнання електронних документів (далі - Договір), додаток 3.
4. Департаменту інформатизації процесів оподаткування (Годунов О. Л.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
5. Головам ДПА в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі забезпечити протягом тижня після реєстрації цього наказу:
5.1. доведення Договору до підпорядкованих державних податкових інспекцій для його укладання із платниками податків;
5.2. розміщення в підпорядкованих державних податкових інспекціях наочних інформаційних стендів, які відображають переваги подання податкової звітності та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді;
5.3. організацію проведення семінарів із платниками податків з питань укладання Договору та принципів функціонування системи формування та подання до органів ДПС податкової звітності та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Янушевича Я. В.
Голова А. І. Брезвін
Додаток 1
до наказу ДПА України
від 17 жовтня 2007 р. N 587
ІНСТРУКЦІЯ
щодо підготовки і подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв'язку
1. ТЕРМІНИ ТА ЇХ ВИЗНАЧЕННЯ
Система подання податкових документів в електронному вигляді - система підготовки електронних документів та електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) у процесі взаємодії Державної податкової адміністрації України з регіональними органами державної податкової служби та іншими суб'єктами інформаційних відносин, яка розроблена з метою спрощення процедури передачі податкової звітності та реєстрів податкових накладних платниками податків у електронному вигляді до органів державної податкової служби з використанням спеціального програмного забезпечення.
Податкова звітність - сукупність документів, що подаються платниками податків до органів державної податкової служби у строки, встановлені законодавством, на підставі яких здійснюються нарахування та/або сплата податку (обов'язкового платежу).
База даних ДПС - база даних в електронному вигляді, створена в органах державної податкової служби на основі первинних показників звітних документів платників податків, призначена для централізованого накопичення та багаторазового використання в інформаційно-аналітичних системах ДПС України.
Податковий документ в електронному вигляді - податковий документ (податкова звітність, реєстри податкових накладних та інші звітні податкові документи), інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Подання податкових документів в електронному вигляді - подання податкових документів в електронному вигляді на електронну адресу органу ДПС України за допомогою програмних засобів та будь-яких засобів телекомунікаційного зв'язку із застосуванням електронного цифрового підпису відповідно до правил, визначених Державною податковою адміністрацією України, та за умови включення суб'єкта підприємницької діяльності до системи подання податкових документів в електронному вигляді.
Електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
Особистий ключ - параметр криптографічного алгоритму формування електронного цифрового підпису, доступний тільки підписувачу.
Відкритий ключ - параметр криптографічного алгоритму перевірки електронного цифрового підпису, доступний суб'єктам відносин у сфері використання електронного цифрового підпису.
Сертифікат відкритого ключа - документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.
Надійний засіб електронного цифрового підпису - засіб електронного цифрового підпису, що має сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації.
Компрометація особистого ключа - будь-яка подія та/або дія, що призвела або може призвести до несанкціонованого використання особистого ключа.
Суб'єкти електронного документообігу - органи ДПС, Платник податків, довірена особа, які набувають передбачених законом або Договором про визнання електронних документів, затвердженим наказом ДПА України від 17 жовтня 2007 року N 587 (далі - Договір), прав і обов'язків у процесі електронного документообігу.
Інші терміни, що вживаються в цій Інструкції, визначені Законами України від 22 травня 2003 року N 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 22 травня 2003 року N 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та іншими нормативними актами.
2. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ ЗАСОБАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ЗВ'ЯЗКУ
Процедура подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв'язку складається з таких основних етапів:
2.1. Платник податків:
2.1.1. отримує в ДПІ за місцем реєстрації або на веб-сайті ДПА України чи обласної ДПА текст Договору та безкоштовне програмне забезпечення шифрування та накладання ЕЦП, яке має сертифікат відповідності або експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України;
2.1.2. отримує в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства. Платник податків фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем ЕЦП. Особисті ключі ЕЦП Платника податків знаходяться на ключових (магнітних) носіях, що зберігаються в таємниці;
2.1.3. заповнює реквізити Платника податків у Договорі, в т. ч. вписує електронну адресу Платника податків, підписує та скріплює печаткою два примірники Договору;
2.1.4. надає до ДПІ за місцем реєстрації підписані та скріплені печаткою два примірники Договору, копії сертифікатів відкритих ключів на паперовому носії та сертифікати відкритих ключів Платника податків на електронному носії (пп. 2.1.2 цієї Інструкції);
2.1.5. після підписання Договору в ДПІ отримує свій примірник Договору. При цьому ставить підпис на останньому листі примірника Договору, який зберігається в ДПІ, для засвідчення того, що Платнику податків було повернуто його примірник Договору.
2.2. ДПІ, де зареєстрований Платник податків, на його запит:
2.2.1. видає два примірники Договору;
2.2.2. записує на електронний носій Платника податків безкоштовне програмне забезпечення формування та подання до органів ДПС податкових документів в електронному вигляді;
2.2.3. приймає від Платника податків підписані та скріплені печаткою Договори разом із сертифікатами відкритих ключів на паперовому носії та електронний носій з сертифікатами відкритих ключів Платника податків;
2.2.4. виконує перевірку реквізитів, вказаних у Договорі, з реєстраційними даними Платника податків у ДПІ. У випадку невідповідності реквізитів повертає Платнику податків його електронний носій та надані примірники Договору;
2.2.5. заносить сертифікати відкритих ключів Платника податків до бази сертифікатів відкритих ключів та повертає електронний носій Платнику податків. У випадку пошкодження електронного носія, неможливості зчитування інформації або некоректності формування відкритих ключів Платника податків ДПІ повертає одразу Платнику податків його електронний носій разом із поданими примірниками Договору. У базі сертифікатів відкритих ключів органів ДПІ інформація щодо переліку чинних сертифікатів та списку відкликаних сертифікатів повинна періодично оновлюватися з метою порівняння з відповідними переліками та списками акредитованих центрів сертифікації ключів;
2.2.6. видає Платнику податків квитанцію згідно з додатком до Інструкції на паперовому носії про те, що у нього було взято два примірники Договору. Дана квитанція є дійсною до моменту видачі Платнику податків його примірника Договору після підписання та реєстрації в ДПІ;
2.2.7. після підписання Договору видає Платнику податків його примірник Договору.
3. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ ПОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ ЗАСОБАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ЗВ'ЯЗКУ
3.1. Для забезпечення можливості подання податкових документів в електронному вигляді до ДПІ повинні бути виконані такі умови:
3.1.1. на комп'ютері Платника податків повинно бути встановлено програмне забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у форматах, затверджених нормативними документами ДПА України;
3.1.2. на комп'ютері Платника податків повинно бути встановлено програмне забезпечення шифрування та накладання ЕЦП, яке має сертифікат відповідності або експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.
3.2. Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді згідно з чинним законодавством із застосуванням програмного забезпечення формування податкових документів, програмного забезпечення шифрування та накладання ЕЦП, керуючись Договором та цією Інструкцією.
4. ПОРЯДОК ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ
4.1. Податкові документи в електронному вигляді можуть бути надіслані до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку.
4.2. Документ, підготовлений згідно з вимогами цієї Інструкції із застосуванням ЕЦП та шифрування, поданий в електронному вигляді до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку, вважається оригіналом.
4.3. ДПС не приймає податкові документи в електронному вигляді, передані на її адресу з моменту отримання від акредитованого центру сертифікації ключів повідомлення про блокування чи скасування особистих ключів Платника податків до моменту надання інших ключів.
4.4. Підтвердженням Платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до ДПІ засобами телекомунікаційного зв'язку є квитанція в електронному вигляді про отримання надісланих податкових документів. Ця квитанція надсилається органами ДПС протягом двох годин з моменту отримання податкових документів Платника податків на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність.
4.5. Якщо на адресу Платника податків не надійшла квитанція (п. 4.4 цієї Інструкції) про отримання електронних документів, документ вважається не надісланим. У такому випадку, скоріше за все, виникли проблеми із телекомунікаційним зв'язком або проблеми, пов'язані з несправністю комп'ютерного обладнання. В такому випадку дане питання варто вирішувати із оператором зв'язку, або з технічним персоналом органів ДПС. Платник податків може, не раніше ніж через добу після відправлення податкових документів в електронному вигляді, звернутись до працівника ДПІ з використанням контактної інформації, зазначеної у п. 5 цієї Інструкції, для одержання інформації стосовно надходження та прийняття до бази даних ДПС відправлених ним податкових документів.
4.6. Підтвердженням Платнику податків правильності заповнення та приймання його податкових документів є квитанція в електронному вигляді про те, що документи сформовано коректно та прийнято до бази даних ДПС. Ця квитанція надсилається органами ДПС не пізніше наступного робочого дня з моменту отримання податкових документів Платника податків на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. Якщо надіслані податкові документи сформовано некоректно, квитанція містить про це відповідне повідомлення.
4.7. Якщо Платник податків надіслав на електронну адресу органів ДПС кілька примірників одного податкового документа (у разі уточнення, неотримання квитанцій підтвердження тощо), то оригіналом сторони вважають електронний документ, надісланий до органів ДПС останнім до закінчення граничного терміну подання податкової звітності за умови, що його було сформовано коректно, прийнято до бази даних ДПС та Платнику податків надійшло про це повідомлення.
4.8. Податкові документи в електронному вигляді можуть бути надіслані до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку в будь-який зручний для Платника податків час. Для того, щоб податкова звітність вважалась поданою вчасно, вона має бути надіслана не пізніше встановленого терміну подачі звітності в паперовому вигляді. Платник податків самостійно визначає кінцевий термін відправлення податкових документів в електронному вигляді із урахуванням часу на своєчасну доставку документів до ДПІ у випадку можливого пошкодження телекомунікаційного зв'язку або при ненадходженні квитанції про отримання податкових документів в електронному вигляді (п. 4.4 цієї Інструкції). Звітність, що була отримана ДПІ пізніше граничного терміну в паперовому або електронному вигляді, вважається поданою з порушенням терміну.
4.9. Виявлення розбіжностей у записах в реєстрах отриманих та виданих податкових накладних Платника ПДВ із відповідними записами у реєстрах податкових накладних його контрагентів або відсутність підтверджуючих реєстрів отриманих та виданих податкових накладних контрагента для проведення автоматизованої камеральної перевірки органами ДПС може бути підставою для перевірки. Таким чином, Платник податків особисто зацікавлений у поданні реєстрів податкових накладних його контрагентами, що дозволить зменшити час на проведення податкових перевірок, звільнити Платника податків від безпосереднього втручання органів ДПС у його господарську діяльність та забезпечить своєчасне відшкодування ПДВ, якщо він має на це право.
4.10. Якщо податкові документи в електронному вигляді передаватимуться на електронну адресу органів ДПС через довірену особу, якій юридично надано право здавати за Платника податків його податкову звітність, то відповідальність за своєчасність подання та коректність заповнення податкових документів покладається на Платника податків.
5. КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Контактна інформація для користування системою подання податкових документів в електронному вигляді:
5.1. Електронна адреса податкового органу, до якого надсилаються податкові документи в електронному вигляді.
5.2. Факс податкового органу, де зареєстрований Платник податків.
5.3. Тел. працівника податкового органу, відповідального за технічну підтримку.
5.4. Тел. працівника «Єдиного вікна» ДПІ.
5.5. Електронна адреса Платника податків.
Директор Департаменту інформатизації процесів оподаткування О. Л. Годунов
Додаток
до Інструкції щодо підготовки і подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв'язку
КВИТАНЦІЯ
про надання до ДПІ двох примірників Договору про визнання електронних документів
N __________
_____________________________________________________________________________________
(державна податкова інспекція)
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Дата видачі квитанції «___» ____________ 200 р.
Підпис працівника ДПІ ________________ / _______________________________________________
(Підпис) (П. І. Б.)
Додаток 2
до наказу ДПА України
від 17 жовтня 2007 р. N 587
ПОРЯДОК
вирішення спірних питань між ДПІ та Платником податків, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді
1. У разі виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді та часом їх відправлення, зацікавлена Сторона Договору направляє іншій Стороні письмове повідомлення з обґрунтуванням причини своєї вимоги та вказівкою дати і номера електронного документа, що є предметом спору (далі - Вимога).
2. Вимога пред'являється і розглядається з письмовим наданням відповіді в терміни, передбачені податковим законодавством.
3. У випадку неврегулювання спору між Сторонами Договору, представники Сторін здійснюють вирішення спору шляхом визначення типу спору відповідно до пункту 7 цього Порядку у 10-денний термін від дня отримання зацікавленою Стороною Договору відповіді на її Вимогу.
4. За наслідками вирішення спірних питань між Сторонами Договору складається акт, в якому розкривається суть і тип спору та який підписується повноважними представниками Сторін.
5. Для вирішення спору Сторони Договору повинні надати такі матеріали:
1) зовнішні носії ключової інформації;
2) спірний електронний документ у вигляді файла із накладеним на нього ЕЦП;
3) квитанція підтвердження в електронному вигляді.
6. При розгляді спору представниками Сторін Договору перевіряється автентичність електронних документів, а також коректність ключової інформації.
7. Типи вирішення спорів і порядок їх розгляду:
1) Спір «заперечення відправлення електронного документа» (відправник стверджує, що електронний документ не відправлявся, а одержувач стверджує, що цей електронний документ був ним отриманий) вирішується таким чином:
одержувач надає електронний документ;
перевіряється автентичність наданого електронного документа;
якщо наданий електронний документ справжній, спір вирішується на користь одержувача. У іншому випадку - на користь відправника.
2) Спір «заперечення отримання електронного документа» (одержувач стверджує, що електронний документ не був отриманий, а відправник стверджує, що даний електронний документ був ним відправлений) вирішується таким чином:
відправник надає електронний документ із підтвердженням доставки електронного документа;
перевіряється автентичність наданого електронного документа з підтвердженням доставки;
якщо електронний документ з підтвердженням доставки справжній, конфлікт вирішується на користь відправника. У іншому випадку - на користь одержувача.
3) Спір «відправлений електронний документ не відповідає прийнятому» (відправник стверджує, що відправлений ним електронний документ не відповідає прийнятому одержувачем електронному документу, а одержувач стверджує, що одержаний ним електронний документ відповідає відправленому відправником) вирішується таким чином:
одержувач надає електронний документ;
перевіряється автентичність цього електронного документа;
якщо наданий електронний документ справжній, конфлікт вирішується на користь одержувача. У іншому випадку - на користь відправника.
8. При недосягненні згоди між Сторонами спори вирішуються у судовому порядку. Підставою для визначення спорів є протоколи обміну інформацією, електронні архіви Платника податків та електронні архіви ДПІ.
Директор Департаменту інформатизації процесів оподаткування О. Л. Годунов
Додаток 3
до наказу ДПА України від 17 жовтня 2007 р. N 587
ТИПОВА ФОРМА ДОГОВОРУ
про визнання електронних документів
______________________________________________________________________________________
ДОГОВІР N ________
про визнання електронних документів
"___» ____________ 200_ р.
Державна податкова інспекція у __________________________________________________________
_____________________________ (далі - ДПІ) в особі начальника _____________________________,
який діє відповідно до Закону України від 4 грудня 1990 року N 509-XII «Про державну податкову службу в Україні» та Положення про державну податкову інспекцію, з одного боку, і платник податку _______________________________ в особі ________________________________________________,
(код ЄДРПОУ / ДРФО)
який діє на підставі ______________________________________________ (далі - Платник податків), з другого боку (далі - Сторони), з метою спрощення надання звітності Платником податків до ДПІ з використанням телекомунікаційних каналів зв'язку, керуючись чинним законодавством України, уклали цей Договір про таке.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Предметом Договору є визнання як оригіналу податкових документів (податкової звітності, реєстрів податкових накладних та інших звітних податкових документів), поданих Платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) до органів державної податкової служби (далі - ДПС) засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях.
1.2. Договір надає Платнику податків можливість, а не зобов'язує його, подавати до органів ДПС податкові документи у електронному вигляді.
1.3. Включення Платника податків до системи подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку виконується ДПІ безкоштовно.
2. УМОВИ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ
Подання податкових документів в електронному вигляді Платником податку до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку здійснюється відповідно до Законів України від 22 травня 2003 року N 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 22 травня 2003 року N 852-IV «Про електронний цифровий підпис», постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 року N 680 «Про затвердження Порядку засвідчення наявності електронного документа (електронних даних) на певний момент часу», постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року N 1452 «Про затвердження порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності» та Інструкції щодо підготовки і подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 17 жовтня 2007 року N 587 (далі - Інструкція).
3. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА СТОРІН
3.1. Платник податків зобов'язаний:
3.1.1. для накладання ЕЦП на податкові документи в електронному вигляді при їх передачі до органів ДПС використовувати особистий ключ, відповідний якому сертифікат відкритого ключа надано Платником податків до ДПІ разом із даним Договором згідно пп. 2.1.4 Інструкції;
3.1.2. забезпечити конфіденційність особистих ключів;
3.1.3. негайно повідомити ДПІ за телефоном, зазначеним у п. 5.3 Інструкції, у разі компрометації особистих ключів;
3.1.4. вести архів надісланих до органів ДПС файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП Платника податків та отриманих електронних квитанцій з ЕЦП органу ДПС;
3.1.5. зберігати архів файлів (пп. 3.1.4 цього Договору) протягом терміну, передбаченого чинним законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях;
3.1.6. на вимогу ДПІ надавати доступ до електронних файлів звітних документів, які були передані до ДПІ із накладеними ЕЦП Платника податків. Дійсним при перевірці вважається файл, переданий останнім (має більш пізній час накладання ЕЦП) до ДПІ, якщо Платнику податків було надіслано квитанцію (п. 4.6 Інструкції) про те, що документи сформовано коректно та прийнято до бази даних ДПС;
3.1.7. при перевірці на вимогу працівника податкового органу надати надійні засоби ЕЦП для перевірки оригіналів податкових документів в електронному вигляді.
3.2. Платник податків не зобов'язаний:
3.2.1. надавати податкову звітність до ДПІ у паперовому вигляді, якщо її було надіслано до ДПІ в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, прийнято до бази даних ДПС та якщо відповідну квитанцію було надіслано Платнику податків (п. 4.6 Інструкції);
3.2.2. надсилати податкову звітність до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку у випадку її подання до ДПІ в паперовому вигляді.
3.3. Платник податків має право:
3.3.1. повторно передавати податкові документи в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку у разі неотримання протягом доби квитанції від ДПІ про отримання надісланих податкових документів в електронному вигляді (п. 4.4 Інструкції) або при надходженні квитанції про некоректно заповнені податкові документи в електронному вигляді (п. 4.6 Інструкції);
3.3.2. у разі неотримання від ДПІ квитанції про отримання документів податкової звітності (п. 4.4 Інструкції), Платник податків може діяти відповідно до п. 4.5 Інструкції.
3.4. ДПІ зобов'язана:
3.4.1. включити Платника податків до бази сертифікатів відкритих електронних ключів ДПІ на основі поданих ним сертифікатів відкритих ключів (пп. 2.1.4 Інструкції) та відправити квитанцію на електронну адресу Платника податків із відповідним повідомленням;
3.4.2. повторно внести Платника податків до бази сертифікатів відкритих електронних ключів ДПІ на основі поданих ним нових посилених сертифікатів відкритих ключів (пп. 2.1.2 Інструкції);
3.4.3. вилучити сертифікати Платника податків з бази сертифікатів відкритих електронних ключів у разі скасування чи блокування сертифікатів відкритих ключів ЕЦП Платника податків;
3.4.4. відправити протягом доби квитанцію на електронну адресу Платника податків про відмову у прийнятті переданих на адресу ДПІ податкових документів в електронному вигляді у разі скасування чи блокування сертифікатів відкритих ключів Платника податків;
3.4.5. забезпечити приймання податкових документів в електронному вигляді Платника податків у терміни, визначені чинним законодавством, та їх комп'ютерну обробку згідно з Порядком, затвердженим нормативно-правовими актами ДПА України;
3.4.6. відправляти протягом двох годин квитанцію про отримання (п. 4.4 Інструкції) та не пізніше наступного робочого дня за днем отримання квитанції про коректність заповнення надісланих Платником податків податкових документів в електронному вигляді та їх завантаження до бази даних ДПС (п. 4.6 Інструкції) на електронну адресу Платника податків, з якої було надіслано податкові документи;
3.4.7. забезпечувати зберігання і конфіденційність отриманих в електронному вигляді податкових документів;
3.4.8. протягом доби передати повідомлення в електронному вигляді всім платникам податків, що уклали Договір з даною ДПІ, у разі скасування чи блокування сертифікатів відкритих ключів ДПІ, та направити нові посилені сертифікати відкритих ключів у разі скасування попередніх.
3.5. ДПІ має право:
3.5.1. запроваджувати нові програмно-технічні та технологічні засоби, розроблені для поліпшення електронного документообігу Платника податків з державною податковою інспекцією засобами телекомунікаційного зв'язку;
3.5.2. відправляти повідомлення платникам податків у випадку оновлення програмного забезпечення або запровадження нових форм податкової звітності, форматів електронних документів, програмно-технічних та технологічних засобів для поліпшення електронного документообігу.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
4.1. За невиконання або неналежне виконання обов'язків за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
4.2. Платник податків несе відповідальність згідно з чинним законодавством за недотримання термінів подання податкової звітності та недостовірність інформації, що міститься в податкових документах, переданих до ДПІ в електронному вигляді.
4.3. Платник податків несе відповідальність згідно з чинним законодавством за ненадання звітності, якщо надіслані в електронному вигляді податкові документи не відповідають затвердженому ДПС формату згідно пп. 3.1.1 Інструкції (Платник податків отримує про це повідомлення відповідно до п. 4.6 Інструкції).
4.4. ДПІ не несе відповідальність за порушення обміну інформацією, що виникли внаслідок несправності каналів зв'язку, відключення та перебоїв у мережах живлення, несправності апаратних засобів Платника податків.
5. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ ПИТАНЬ
5.1. Спори між Сторонами вирішуються відповідно до Порядку вирішення спірних питань між ДПІ та Платником податків, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді, затвердженого наказом ДПА України від 17 жовтня 2007 року N 587.
5.2. Всі питання, що не знайшли врегулювання у цьому Договорі, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
6. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
6.1. Договір набирає чинності від моменту його підписання Сторонами.
6.2. З моменту укладання даного Договору всі попередні домовленості та укладені правочини між Платником податків та ДПІ з питання електронного обміну інформацією втрачають чинність.
6.3. Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів Платника податків. Якщо Платник податків подає до ДПІ нові сертифікати ЕЦП, цей Договір вважається пролонгованим до закінчення строку чинності нових сертифікатів ключів.
6.4. ДПІ має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку ненадання Платником податків нового сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих.
6.5. У випадку припинення дії Договору надісланий Платником податків податковий документ в електронному вигляді не приймається. В такому разі Платник податків зобов'язаний зберігати та подавати його до ДПІ за місцем реєстрації у паперовому вигляді.
7. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І ПІДПИСИ СТОРІН
Державна податкова інспекція:
"___» _____________ 200_ р.
Платник податків:
"___» _____________ 200_ р.
Директор Департаменту інформатизації процесів оподаткування О. Л. Годунов
З інформаційних ресурсів Інтернету.ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 11 грудня 2007 року N 698
Про скасування наказу ДПА України від 17.10.2007 N 587 "Про подання електронної податкової звітності"
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року N 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» із змінами та доповненнями та у зв'язку із зміною розподілу обов'язків по керівництву роботою структурних підрозділів, затверджених наказом ДПА України від 28.11.2007 N 659 «Про внесення змін до наказу ДПА України від 25.05.2007 N 310», наказую:
1. Наказ Державної податкової адміністрації України від 17.10.2007 N 587 «Про подання електронної податкової звітності» скасувати.
2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Боєнка Л. Є.
Голова А. І. Брезвін
Джерело інформації: «ГоловБух» № 2 (553), січень 2008 р.
Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!