Новости
УКРАЇНСЬКА ДЕРЖАВНА КОРПОРАЦІЯ ПО БУДІВНИЦТВУ, РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ "УКРАВТОДОР"
УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ВИРОБНИЧО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРТЕХНОЛОГІЯ"
ЗАТВЕРДЖЕНО |
Введені в дію |
Норми
витрат паливно-мастильних матеріалів на роботу дорожньо-будівельних та спеціальних машин
Н218. "Укравтодор" 043-96
Додатково див. норми витрат
Української державної корпорації по будівництву, ремонту
та утриманню автомобільних доріг "УКРАВТОДОР",
Українського державного виробничо-технологічного підприємства "УКРДОРТЕХНОЛОГІЯ"
від 1 жовтня 1997 року,
наказ Української державної корпорації по будівництву, ремонту
та утриманню автомобільних доріг "УКРАВТОДОР"
від 29 грудня 2000 року N 406,
норми витрат Державної служби автомобільних доріг України "УКРАВТОДОР",
Українського державного виробничо-технологічного підприємства "УКРДОРТЕХНОЛОГІЯ
від 19 вересня 2002 року N 435
Загальні положення
1. В збірнику приведені норми витрат паливно-мастильних матеріалів /ПММ/ на роботу основних дорожньо-будівельних машин /табл. 1, 2/ спеціального обладнання, яке встановлено на шасі автомобіля /спецавтомобілі, табл. 2/, норми витрат палива на 100 км пробігу спецавтомобілем /табл. 3/, а також питомі норми витрат дизельного палива на дорожньо-будівельні роботи.
2. Приведені в збірнику норми витрат визначені, згідно Методичних вказівок по визначенню індивідуальних норм витрат автомобільного бензину та дизельного палива на роботу дорожньо-будівельних машин Держбуду Російської Федерації, Методичним рекомендаціям по нормуванню витрат палива спеціальними автомобілями Держплану Російської Федерації та Нормам витрат пального і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті Департаменту автотранспорту Мінтрансу України.
3. При визначенні кількості палива для роботи машини в перебігу зміни необхідно витрату палива на машино-годину роботи помножувати на тривалість зміни.
4. Змінний час включає тривалість виконання операції технологічного процесу виробництва робіт, пересування машини своїм ходом по фронту робіт /в границях одного будівельного об'єкту чи з одного об'єкту на другий/, /в границях будівельної площі/, технологічних перерв в роботі машини, підготовка машини до роботи в початку зміни чи здачі в кінці зміни, або технічне обслуговування протягом зміни.
5. При необхідності перерахунку норми витрат палива з машино-години роботи машини на мото-годину необхідно витрату палива на машино-годину розділити на коефіцієнт використання двигуна по часу за зміну.
6. Коефіцієнт використання двигуна по часу для різних машин приведені в додатку до сучасних норм.
7. При роботі машин в зимовий час при температурі повітря нижче 0° C норми витрат палива підвищуються до 10 %.
Тривалість періоду використання зимових норм витрат палива встановлюється рішенням обласних виконавчих комітетів.
8. Витрати бензину для запуску пускових двигунів дизельних двигунів дорожніх машин приймаються до 3 % в літній час та 4,5 % в зимовий час від витрати дизельного палива.
Норми витрат пального при експлуатації автомобілів та дорожніх машин після капітального ремонту та нових при пробігу перших 1000 км підвищуються до 10 %.
9. При перерахунку маси палива в об'ємні одиниці та зворотно приймаються середні значення щільності автобензину - 0,74, дизельного палива - 0,825.
10. Норми витрат палива в вагових одиницях визначені ля планових розрахунків.
Норми витрат палива для нових машин визначаються за розрахунково-аналітичним методом, як тимчасові.
Таблиця 1. Норми витрат дизельного палива на машино-годину роботи дорожньо-будівельної техніки
Марка | Потужність двигуна кВт /к. с./ | Норма витрат палива | ||
машин | двигуна | кг/г | л/г | |
Машини для підготовчих робіт | ||||
Кущеріз: | ||||
ДП-4А /Д-514А/ |