Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать

Утверждены Критерии оценки предприятий-резидентов, к товарам и транспортным средствам которых может устанавливаться упрощенный порядок применения процедур таможенного контроля и таможенного оформления.

Кроме того, установлены условия, которым должны соответствовать претенденты, чтобы эти Критерии можно было применять.

Приказ вступает в силу со дня его официального опубликования.Державна митна служба України

Наказ від 10 серпня 2009 року N 735

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 серпня 2009 р. за N 813/16829

Про затвердження Критеріїв оцінки підприємств - резидентів, до товарів і транспортних засобів яких може встановлюватися спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення

На виконання абзацу третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.99 N 593 «Про сприяння зовнішньоекономічній діяльності» (зі змінами) НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Критерії оцінки підприємств - резидентів, до товарів і транспортних засобів яких може встановлюватися спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення, що додаються.

2. Установити, що ці Критерії можуть бути застосовані до підприємств - резидентів за таких умов:

посадові особи підприємства не притягалися до кримінальної відповідальності за порушення митних правил протягом двох років, що передують даті здійснення оцінки діяльності підприємства;

посадові особи підприємства протягом одного року, що передує даті здійснення оцінки діяльності підприємства, не притягувалися у зв'язку з виконанням ними трудових обов'язків до адміністративної відповідальності за вчинення порушень митних правил, передбачених статтями 331, 336, 340, 345, 348 - 355 Митного кодексу України;

підприємство не перебуває на обліку в органі державної податкової служби за місцем реєстрації як суб'єкт підприємницької діяльності, що працює за спрощеною системою оподаткування, обліку та звітності;

до підприємства протягом одного року, що передує здійсненню оцінки його діяльності, не застосовано спеціальних санкцій, передбачених статтею 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність";

підприємство не має на момент здійснення оцінки діяльності підприємства непогашених податкових зобов'язань, виявлених митними органами за результатами перевірок;

підприємство протягом одного року, що передує здійсненню оцінки його діяльності, не було виключене з Реєстру підприємств, до товарів і транспортних засобів яких установлено спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення.

3. Департаменту організації митного контролю (Сербайло А. І.) і Юридичному департаменту (Бабюк В. Л.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Прес-службі (Судак С. Д.) забезпечити висвітлення цього наказу в засобах масової інформації.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Служби Федорова О. О.

6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Голова Державної митної служби України А. В. Макаренко

ПОГОДЖЕНО:

Перший заступник Міністра фінансів України І. І. Уманський

Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва О. Кужель

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державної митної служби України
від 10 серпня 2009 р. N 735 Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
31 серпня 2009 р. за N 813/16829 

 




 

Критерії оцінки підприємств-резидентів, до товарів і транспортних засобів яких може встановлюватися спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення

N з/п Критерії оцінки підприємств-резидентів митними органами Бали 
1 Кількість оформлених вантажних митних декларацій (далі - ВМД) (всі види митних режимів), у графі 9 яких фігурує підприємство, на переміщення товарів через державний кордон України протягом року, що передує здійсненню оцінки діяльності підприємства, висока -більше1 % від загальної кількості всіх ВМД, оформлених митним органом за вказаний термін 7 
2 Кількість оформлених ВМД (всі види митних режимів), у графі 9 яких фігурує підприємство, на переміщення товарів через державний кордон України протягом року, що передує здійсненню оцінки діяльності підприємства, середня -від 0,35 % до 1 % від загальної кількості всіх ВМД, оформлених митним органом за вказаний термін 5 
3 Кількість оформлених ВМД (всі види митних режимів), у графі 9 яких фігурує підприємство, на переміщення товарів через державний кордон України протягом року, що передує здійсненню оцінки діяльності підприємства, менше середньої -не менше 0,01 % до 0,35 % від загальної кількості всіх ВМД, оформлених митним органом за вказаний термін 3 
4 Обсяги переміщення підприємством товарів у грошовому еквіваленті (гривня) через державний кордон України протягом року, що передує здійсненню оцінки діяльності підприємства, високі -більше 1 % за місяць або більше 1 % за рік від загальних обсягів товарів, переміщених за вказані строки всіма підприємствами, що знаходяться у зоні діяльності митного органу 7 
5 Обсяги переміщення підприємством товарів у грошовому еквіваленті (гривня) через державний кордон України протягом року, що передує здійсненню оцінки діяльності підприємства, середні -від 0,35 % до 1 % за місяць або більше 0,35 % до 1 % за рік від загальних обсягів товарів, переміщених за вказані строки всіма підприємствами, що знаходяться у зоні діяльності митного органу 5 
6 Обсяги переміщення підприємством товарів у грошовому еквіваленті (гривня) через державний кордон України протягом року, що передує здійсненню оцінки діяльності підприємства, менші за середні -не менше 0,01 % до 0,35 % за місяць або не менше 0,01 % до 0,35 % за рік від загальних обсягів товарів, переміщених за вказані строки всіма підприємствами, що знаходяться у зоні діяльності митного органу 3 
7 Підприємство є безпосереднім експортером продукції власного виробництва 8 
8 Підприємство є безпосереднім виконавцем робіт, пов'язаних з ремонтом товарів 5 
9 Підприємство є безпосереднім виконавцем робіт, пов'язаних з будівництвом морських і річкових суден, інших плавучих засобів і повітряних суден, щодо яких може бути наданий дозвіл на тимчасове ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування 5 
10 Підприємство є виконавцем операцій з давальницькою сировиною в зовнішньоекономічних відносинах відповідно до Закону України "Про операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах" 5 
11 Підприємство є безпосереднім імпортером товарів, що сплачує податки та збори (обов'язкові платежі) виключно в грошовій формі (крім випадків застосування векселів при ввезенні майна як внеску до статутного фонду підприємства або на підставі договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність; товарів у рамках виробничої кооперації; а також випадків здійснення операцій з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах або ремонту) 3 
12 Підприємство є суб'єктом виставкової діяльності (організатором, розпорядником або учасником міжнародних виставкових заходів) 3 
13 Підприємство є власником митного ліцензійного складу та/або складу тимчасового зберігання 2 
14 Підприємство внесено до Реєстру підприємств, до товарів яких може застосовуватися процедура електронного декларування 5 
15 Підприємство перебуває на обліку в митному органі як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності та провадить таку діяльність на регулярній і постійній основі два і більше років, що передують даті здійснення оцінки діяльності підприємства 3 
16 Підприємство перебуває на обліку в митному органі як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності та провадить таку діяльність на регулярній і постійній основі більше року, що передує даті здійснення оцінки діяльності підприємства 1 
17 Посадові особи підприємства більше двох років, що передують даті здійснення оцінки діяльності підприємства, не притягувалися у зв'язку з виконанням ними трудових обов'язків до адміністративної відповідальності за вчинення порушень митних правил, передбачених статтями 331, 336, 340, 345, 348 - 355 Митного кодексу України 3 
18 Посадові особи підприємства протягом одного року, що передує даті здійснення оцінки діяльності підприємства, не притягувалися у зв'язку виконанням ними трудових обов'язків до адміністративної відповідальності за вчинення порушень митних правил, передбачених статтями Митного кодексу України, за які передбачені санкції у вигляді штрафу до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, крім статей 336, 345, 350, 353, 354 Митного кодексу України 2 
19 Посадові особи підприємства протягом шести місяців, що передують даті здійснення оцінки діяльності підприємства, не притягувалися у зв'язку виконанням ними трудових (службових) обов'язків до адміністративної відповідальності за вчинення порушень митних правил, передбачених статтями Митного кодексу України, за які передбачені санкції у вигляді штрафу до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, крім статей 336, 345, 350, 353, 354 Митного кодексу України 1 

 

Директор Департаменту
організації митного контролю 

А. І. Сербайло 

Еженедельник "Главбух"

Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!

  • Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №1
  • Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №2
  • Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №3
  • Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №4
  • Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №5
  • Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №6
  • Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №7
  • Желающих проходить таможенное оформление по упрощенной схеме будут оценивать - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №8