Переваги та недоліки «аутсорсингу» бухгалтерського обліку.
Ми провели аналіз, що вигідніше підприємству мати власного бухгалтера або перейти на обслуговування до «аутсорсингової» компанії.
Що стосується штатних співробітників. Штатним співробітникам необхідно платити зарплату плюс ще будуть інші витрати у вигляді податків, підвищення кваліфікації, облаштування місця та інше. Крім того, потрібен кваліфікований бухгалтер з досвідом, щоб не було податкових та інших ризиків, а він коштує не дешево.
Які переваги передачі бухгалтерських послуг на «аутсорсинг». Головна задача будь-якого підприємства найняти досвідченого головного бухгалтера бажано з досвідом роботи на різних підприємствах. Щоб знайти такого фахівця, потрібно запропонувати вигідні умови співробітництва. Знайти такого фахівця не так легко, важко ідентифікувати одразу професійні якості майбутнього фахівця.
Якщо ви знайшли такого робітника, потрібно запропонувати високу зарплату, постійно мотивувати шляхом премій, бонусів, також надати окремий кабінет, забезпечити технікою. Якщо у Вас не дуже маленьке підприємство з різними напрямками діяльності, Вам потрібно найняти додатково помічників. Таким чином витрати будуть суттєвими та економічно недоцільними – бухгалтер не приносить прибутку, він нічого не продає. А якщо професійні якості будуть не на високому рівні, підприємство очікує проблеми – помилки у звітності, первинних документах, що приведе до штрафів та до різних санкцій, у тому числі можливість кримінальних претензій.
Коли Ви передаєте бухгалтерський облік до «аутсорсингової» компанії, Ви не маєте проблем, перерахованих вище. Вам не потрібно шукати кваліфікованого з досвідом коштовного фахівця.
Бухгалтерським обліком будуть займатися висококваліфіковані співробітники з великим досвідом. Відбір кожного співробітника в компанії провадиться роками дуже прискіпливо. Фахівці в такої компанії працюють не один рік, працюють з компаніями у яких різни напрямки діяльності, компанія зацікавлена в професійної якості своїх послуг-це її обличчя, її бізнес, її репутація на ринку. Крім того, у таких компаній працює команда, де є юристи, аудитори, помічники, інші бухгалтери.
Підприємству не потрібно нести видатки на утримання бухгалтера - підвищувати кваліфікацію бухгалтерів (сплачувати різні курси, підписувати літературу, журнали, сплачувати різного роду консультації, інше). Це все вже є на «аутсорсингової» фірмі. Крім того, немає головного болю з приводу лікарняних, відпусток. На «аутсорсингової» фірмі працює не один фахівець, тому є можливість заміни.
Ще плюс «аутсорсингової» фірми – можливість якісних порад з приводу проведення майбутніх операцій і пошук нестандартних рішень завдяки досвіду інших підприємств.
Якщо порахувати економічні вигоди. Заробітна плата (середня) 20-30 тис.грн. в місяць плюс податки, оренда приміщення, оздоблення кабінету (техніка, меблі), можливо використання службового авто, бензину. Ще потрібен комп’ютер, телефонний зв'язок, принтер, програмне забезпечення, періодичні видання, комунальні витрати, вода, опалення, канцтовари, інше.
Тому, якщо порівнювати, вартість «аутсорсингу» буде напорядок дешевше і вигідніше. Середня вартість послуг 15-20 тис. грн.
ТОВ «Аудиторська фірма «Главбух»
Носов В.Г.
2023
Аудиторська перевірка, бухгалтерські послуги, аутсорсинг зарплати
Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!